2012. február 4., szombat

Esti mese Szonjától

Egy vidám rajz Szonja filtollából

Végre megtaláltam! Szonja múlt héten mesélt nekem egyet a karácsonyra kapott óvodás Anna, Peti és Gergő könyvéből. Igyekeztem lejegyzetelni, de annyira jól szórakoztam közben, hogy sajnos jó pár mondat kimaradt.  Az első két fejezetet lapozgatta oda-vissza. Aki ismeri az eredeti történeteket: Anyatej (ebben születik meg Peti, és Anna kiakad, hogy Anya nem foglalkozik már ővele, Anya pedig kiborul, hogy Anna is kiborult) és az Oltás c. (amiben a Doktor bácsi házhoz jön, hogy beadja Petinek az első oltását, amit az egész család végignéz) fejezeteket frissítse emlékezetében. 

Őszintén szólva nekem Szonjáé jobban tetszett, mint az eredeti. :)

"Amikor Peti 2 hónapos lett, Anya meghívta a Doktor bácsit. A Doktor bácsi alatta volt a pataknak. Nem alatta, benne. Apa, Anya, Anna, Peti lefröcskölték patakkal, Anna megdobálta kekszgolyóval. Olyan mintha kekszfej lenne. Mindannyian befértek Anya pocakjába. De még Apának is nagy lett a pocakja. Anna és Peti Apa pocakjába bújt, Gergő pedig Anyáéba.
- Vonatozzunk!
- Jó! - mondta.
Ebéd után Apa tornyot épített Annával. Miközben Anya Petit etette, Anna sírni kezdett. Anya nem fért be a házba, mert ő nagy lett. Anya sírt.
Amikor Apa elaludt, a Hold szomorú volt. Hamarosan világos lett, a Nap lekukucskálta a Holdat.
A Doktor bácsi megsimogatta Peti pocakját és többet nem jött.
- Jól vagy?
- Hát igen, jól vagyok - felelte a Doktor bácsi. 
Amíg a Doktor bácsi elment, még a tányérokat sem készítette el Anya pocakján."

Szerencsére képzelőerőből nincs hiány!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése