2013. március 12., kedd

Kistestvér


A minap gyerek füll-orr-gégészeten ücsörögtünk, ahol elég sok gyerek várakozott meglepően kulturáltan. Mögöttünk egy anyuka üldögélt egy 3 évessel és egy gömbölyű pocakkal. Szonja egy darabig csak nézgelődött, majd megszólalt:

- Anya, nekem lesz kistestvérem?
- Nem hiszem, Szonja, nem tervezzük. - válaszoltam elég gyorsan és határozottan.
- De Anya, én szeretnék egy kistestvért.
- Komolyan??? Te? - kérdeztem meglepetten, mert köztudott, hogy Szonja még mindig kiakad a gyereksírástól.
- Igen, mert kíváncsi vagyok, milyen a kistestvér. - próbálkozott kitartóan.
- Ahhha... Tudod Szonja, a kistestvér az egy kisbaba. Aki - előfordulhat, hogy - sírni fog. - tértem a lényegre óvatosan.
- Hangosan? - kapta fel a fejét.
- Hááát, igen. Hangosan. - feleltem.
- Ja, akkor nem kell! 


Pár nappal később...

- Nézd, Anya, kisbaba van a hasamban! - sétált ki boldogan Szonja a nappaliba egy kis dudorral a csíkos pólójában.
- Húúú, Szonja, kisbabád fog születni?
- Igen, a testvérem! Nemsoká kibújik itt, fönt (és óvatosan kihúzta Pappara nevű lovát a pólója nyakán át.) És nézd, nem sír!  És ó, nézd, meg egy!!! - kiáltotta meglepetten (és azzal a lendülettel a sárga gumi Gyuri gyík is előkerült a pólóból.) 

---------

Szilárd: - Azt mondja a Google, hogy 36 perc alatt odaérünk.
Szonja: - Anyaaa, azt mondta a Hugó, hogy 6 perc alatt odaérünk - ismételte Szonja, aki kissé nagyot hall a sok takony miatt.


----------


Ugat a szomszéd kutya, Szonja felugrik a kanapéra:
- Itt a masszőr bácsi?
- Nem, ő majd 4-re jön.
- 1, 2, 3, 4. Na, most már itt van?


--------


Boltosat játszottunk és amikor már minden játékot megvettem tőle, azt mondtam:
- Szonja, megveszlek téged is, jó? Mennyi pénzt adjak?
- Neeeem, Anya, engem nem vehetsz meg!
- Miért? Te nem vagy eladó?
- De én vagyok az eladó, de csak játékokat adok.


----------


- Ez egy nagyon jó nap volt, Anya. -  duruzsolta ma elégedetten Szonja tetőtől talpig lisztesen, (a konyha állapotát nem részletezem...) miközben csirketestrészeket panírozgattuk. Itt van Manyica mama és te is itt vagy és ez a pipi is fenségesen ínycsiklandozó lesz. És ma nem hiányoztam neked, mert itt voltál. Te is érzed ezt, Anya?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése