2014. november 28., péntek

Átváltozás


Nyáron frissítettük a halállományt az akváriumunkban. Választottunk három mollyt a kisállatboltban. Szonja egy fekete és egy fehér példányt, én pedig egy citromsárgát.

Valamikor a nyár végén - épp Finnországból hazatérve rohantunk megetetni őket, és lám-lám, egyhetes kényszerkoplalásuk után arra lettünk figyemesek, hogy - csodák csodájára megszületett az első saját tenyésztésű kishalunk! Egy fekete-fehér molly. Alig észrevehető méretben, amire az első reakció ennyi volt: "Óóóó! De cuki!!!" Aztán pár nap múlva el is lett nevezve Borsónak. Teltek a napok, hetek. Borsó egyik reggelre látványosan nagyot nőtt, mert Szonja amikor meglátta, felkiáltott: "Borsó... Úristen!" Odamentem, megnéztem és ugyanez csúszott ki a számon. Ettől a naptól kezdve így szólítottuk: Borsó Úristen. Újabb hetek teltek el és egy hideg őszi reggelen Borsó Úristen újabb látványos fejlődést produkált egyetlen éjszaka folyamán. Már csak ennyi volt a reakció: "Úúúristen!" Azóta ez a neve...

Kíváncsi vagyok Karácsonyra mekkora lesz...

1 megjegyzés:

  1. Kedves Adri! Idén, nyár elején volt szerencsénk egy ismerősünktől megkapni az általad készített 2014-es Kalandos Kalendáriumot! Akkora sikere lett nálunk, hogy sokan szeretnénk belőle mééééééééég! Elnézést, hogy itt kérdezlek téged erről, de más címedet nem találtam: van 2015-ös Kalendáriumod is, s ha igen rendelhetnénk-e belőle? E-mail címem: balazsitunde@gmail.com. Köszönöm!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés